MUREXIN ZAPRAWA KLEJĄCA KLEJ DO PŁYTEK KMG 25 OP. 25 KG

  • Dodaj recenzję:
  • Kod: KMG25
  • Producent: Murexin
  • Kod producenta: M_KMG25
  • Waga: 25 kg
  • Dostępność: Jest
    Czas realizacji: NA MAGAZYNIE - wysyłka natychmiastowa
  • Dostawa od: 159,00 zł
  • szt.
  • 36,50 zł 28,00 zł / szt.

INFORMACJE O PRODUKCIE.

Zaprawa klejąca Specjal KMG 25 to cienkowarstwowa zaprawa klejąca do stosowania wewnątrz i na zewnątrz.
Wodoodporna i mrozoodporna. Do klejenia okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych, glazury, terakoty, gresu, płytek kamiennych niewrażliwych na przebarwienia oraz cementowych. Może być stosowana do przyklejania styropianu i styroduru, może być używana do murowania lekkich ścianek działowych z suporeksu. Służy do klejenia okładzin na podłożach betonowych, betonie lekkim, murach ceglanych, tynkach wapienno-cementowych, tynkach cementowych, tynkach gipsowych, bloczkach z betonu lekkiego, bloczkach gipsowych, nieogrzewanych jastrychach cementowych i anhydrytowych, sztywno zamocowanych płytach gipsowo-kartonowych oraz płytach włóknistych, jak również uszczelnieniach podpłytkowych Murexin w pomieszczeniach mokrych takich jak: łazienki, toalety, natryski.
Może być stosowana w pomieszczeniach poddawanych zwiększonym obciążeniom mechanicznym.
Do stosowania wewnątrz i na zewnątrz budynków.
Szczegóły zastosowania znajdują się w karcie technicznej produktu.

http://www.murexin.pl/upload/karty_techniczne/Technika_klejenia_plytek_i_kamienia/4.Kleje_do_plytek_i_kamienia/FLT_KMG25.pdf

Zużycie:
ok. 4,0 kg/m2 w zależności od rodzaju płytek i podłoża.
Maksymalna grubość warstwy:
5 mm

Prosimy pamiętać, że wygląd produktów w postaci fotografii zamieszczonych na stronach sklepu może różnić się od wyglądu produktu "na żywo". To samo zdjęcie na różnych ekranach będzie wyświetlane w innej kolorystyce i nasyceniu. Zdjęcia zostały wykonane w określonych warunkach oświetleniowych, które mają istotny wpływ na wygląd prezentowanych produktów. Produkty częściowo absorbują, a częściowo odbijają światło i jego barwę. A zatem odbiór wyglądu  zakupionych produktów, może być inny niż postrzeganie zamieszczonych zdjęć, nawet na skalibrowanych monitorach, gdyż niemożliwe jest odtworzenie identycznych warunków zewnętrznych. Określone cechy wyglądu produktów stara się przedstawić opis słowny, lecz odbiór opisu słownego może być subiektywny u różnych osób.