Koszty i sposoby dostawy

Koszt dostawy - informacje szczegółowe.

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu opcji dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

Zastrzegamy sobie możliwość korekty kosztów dostawy w przypadku realizacji wysyłek produktów o zróżnicowanych gabarytach. Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki może zachodzić potrzeba spakowania towaru na większej ilości palet niż wynika to z wyliczeń systemu sklepu. Zawsze powiadamiamy kupującego o zaistnieniu takiej potrzeby przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.

W przypadku zamówień o wartości powyżej 10 000 PLN oraz zamówień wymagających kompletowania płytek różnych producentów, płytek o dużych formatach prosimy o kontakt celem ustalenia indywidualnych kosztów dostawy.
Do każdego zamówienia podchodzimy w sposób elastyczny, w każdym przypadku staramy się optymalizować koszt dostawy, tak aby stanowiła jak najmniejsze obciążenie dla kupującego.

Płytki ceramiczne ze względu na specyfikę i bezpieczeństwo produktów wysyłamy wyłącznie jako przesyłki paletowe.

Pamiętaj, że możesz z nami ustalić dogodny dla Ciebie termin dostawy.
Nie musisz zamawiać towarów w ostatniej chwili, kiedy są Ci pilnie potrzebne na budowie.
W sprawie terminu dostawy skontaktuj się z nami telefonicznie 733 573074, przez e-mail sklep@plytkarnia.pl lub wpisz swoje życzenie w zakładce UWAGI podczas składania zamówienia w naszym sklepie.

Poniżej znajdziesz listę standardowych kosztów dostawy, wraz z szacunkowym czasem dostarczenia zamówienia.

W zależności od ilości i wagi zamawianych produktów oraz własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

Przesyłka kurierska paletowa /zawiera koszt palety/ – 249,00 zł za przesyłkę o wadze do 1000 kg na standardowej palecie 80X120 cm.
/ WYŁĄCZNIE TOWARY, KTÓRYCH NAJDŁUŻSZY WYMIAR NIE PRZEKRACZA 120 CM / 
(dostawa 24-48 h od momentu skompletowania zamówienia)

Po przekroczeniu maksymalnej wagi dla 1 palety system nalicza opłatę logistyczną za kolejne palety.

Przesyłka kurierska paletowa – 399,00 zł za przesyłkę o wadze do 1000 kg na niestandardowej palecie 80X180 cm.
/ WYŁĄCZNIE TOWARY, KTÓRYCH NAJDŁUŻSZY WYMIAR NIE PRZEKRACZA 180 CM /
(dostawa 24-48 h od momentu skompletowania zamówienia)

Przesyłka kurierska paletowa – 399,00 zł za przesyłkę o wadze do 1000 kg na niestandardowej palecie 120X120 cm.
/ TOWARY, KTÓRYCH DWA WYMIARY PRZEKRACZAJĄ 80 CM, NIE WIECEJ NIŻ 120 CM /
(dostawa 24-48 h od momentu skompletowania zamówienia)

PRZESYŁKI KURIERSKIE PALETOWE SĄ REALIZOWANE PRZEZ RENOMOWANE FIRMY KURIERSKIE RABEN, SCHENKER, JAS- FBG, DHL, ROHLIG SUUS, POCZTA POLSKA.


Przesyłki kurierskie są ubezpieczone i monitorowane - otrzymujesz od nas link do śledzenia przesyłki.

                
UWAGA !!! W przypadku zamówień wielu produktów, szczególnie przy realizacji zamówienia składającego się  z oferty różnych producentów może istnieć konieczność organizacji więcej niż jednej dostawy kurierskiej. W takim przypadku zawsze kontaktujemy się z zamawiającym przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.

Odbiór osobisty – ryczałt - 59,00 zł z tytułu obsługi magazynowej.
Opcja możliwa tylko po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą sklepu.
  

Koszt dostawy określa dostarczenie przesyłki pod wskazany w zamówieniu adres na terenie Polski, nie obejmuje natomiast wniesienia towaru do mieszkania, domu czy biura.

 

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy prosimy o kontakt z obsługą sklepu
na adres e-mail: sklep@plytkarnia.pl
lub na numer telefonu +48 733 573074.

 

WARUNKI REALIZACJI DOSTAWY

* Przesyłki kurierskie są realizowane i ubezpieczane przez firmy spedycyjne wykonujące usługę dla sklepu plytkarnia.pl zwane dalej Kurierem.

* Przesyłki dostarczane są przez Kuriera w dniach roboczych po uprzednim telefonicznym kontakcie z Klientem celem   ustalenia godziny dostarczenia.

* Klient zobowiązany jest dostosować się do ustaleń z Kurierem określających termin oraz godzinę dostarczenia        zamówienia pod wskazany adres i odebrać przesyłkę osobiście lub zapewnić jej odbiór przez osobę upoważnioną,
  po uprzednim kontakcie ze sklepem plytkarnia.pl

* Odbierający przesyłkę obowiązany jest posiadać przy sobie dokument tożsamości celem jego okazania kurierowi i  wpisania jego numeru  w liście przewozowym.

*Jeżeli Kurier nie zastanie Klienta pod adresem dostawy mimo wcześniejszego telefonicznego poinformowania, awizuje przesyłkę i wskazuje miejsce, gdzie Klient może ją odebrać. Przesyłkę awizowaną Klient zobowiązany jest odebrać na własny koszt i własnym staraniem w terminie 2 dni roboczych od daty wystawienia awizo. Kurier może dostarczyć przesyłkę ponownie, jednak może się to wiązać z naliczeniem dodatkowej opłaty. W takim przypadku przesyłka zostanie dostarczona po wpłacie dodatkowej opłaty na konto sklepu. W przypadku konieczności przechowania przesyłki w terminalu kurierskim, wynikającej z przyczyn leżących po stronie odbiorcy kurier ma prawo naliczyć z tego tytułu dodatkową opłatę. Opłata ta obciąża odbiorcę i musi zostać opłacona przed dokonaniem dostawy.

*Odbiorca po otrzymaniu przesyłki sprawdza stan przesyłki (ew. uszkodzenia) i zgodność jej zawartości z dokumentem przewozowym. Wszelkie zastrzeżenia odnośnie stanu przesyłki muszą być opisane w protokole uszkodzeń w obecności kuriera i opatrzone jego podpisem. Protokół uszkodzeń wraz z fotodokumentacją należy przesłać na adres email sklep@plytkarnia.pl (nie później niż w czasie 24 godzin od momentu odbioru dostawy)

* Niezachowanie postanowień poprzedniego punktu powoduje utratę przez Klienta wszelkich roszczeń reklamacyjnych dotyczących tej przesyłki w zakresie wad jakie Klient przy dołożeniu należytej staranności, mógł wykryć przyjmując i badając przesyłkę w sposób określony w niniejszym regulaminie dostaw.

* W przypadku towarów dostarczonych na paletach należy obejrzeć je z zewnątrz, czy paleta lub kartony nie zostały uderzone, a opakowanie nie posiada zewnętrznych uszkodzeń.

* Jeżeli stan wizualny przesyłki paletowej nie budzi zastrzeżeń Klient w liście przewozowym wpisuje: „Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia. Nie stwierdzono zewnętrznych uszkodzeń.”

* PROTOKÓŁ USZKODZEŃ  spisany z kurierem przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

 Zespół PLYTKARNIA.PL