Kategorie

Jesteśmy na OPINEO. Zobacz opinie naszych klientów. Opinie o Plytkarnia.pl na Opineo.pl

KOSZT DOSTAWY

Przesyłka paletowa do 1000 kg – 149,00 zł
(paleta 80X120 cm).
Przesyłka paletowa
 do 150 kg – 119,00 zł
(paleta 80x60 cm).
Odbiór osobisty – bezpłatny.
(po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą sklepu).

Zamówienia o wartości powyżej 3500 zł brutto - wysyłka na 1 palecie
GRATIS.

Koszty dostawy

AKCEPTUJEMY PŁATNOŚCI

  • przelew
  • pobranie
  • karta płatnicza
  • karta kredytowa
  • szybkie płatności
  • raty PayU

 

przelew      cash on pickup        
payu 

 

Koszty i sposoby dostawy

Koszt dostawy - informacje szczegółowe.

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

W przypadku zamówień o wartości powyżej 5000 PLN oraz zamówień wymagających kompletowania płytek o dużych formatach prosimy o kontakt telefoniczny celem ustalenia indywidualnych kosztów dostawy.
W każdym przypadku staramy się optymalizować koszt dostawy, tak aby stanowiła jak najmniejsze obciążenie.

Płytki ceramiczne ze względu na specyfikę i bezpieczeństwo produktów wysyłamy wyłącznie jako przesyłki paletowe.

Pamiętaj, że możesz z nami ustalić dogodny dla Ciebie termin dostawy.
Nie musisz zamawiać towarów w ostatniej chwili, kiedy są Ci pilnie potrzebne na budowie.
W sprawie terminu dostawy skontaktuj się z nami telefonicznie 733 573074, przez e-mail sklep@plytkarnia.pl lub wpisz swoje życzenie w zakładce UWAGI podczas składania zamówienia w naszym sklepie.

Poniżej znajdziesz listę standardowych kosztów dostawy, wraz z szacunkowym czasem dostarczenia zamówienia.

W zależności od ilości i wagi zamawianych produktów oraz własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

Przesyłka kurierska paletowa – 119,00 zł za przesyłkę o wadze do 150 kg na palecie 80x60 cm.
/ WYŁĄCZNIE TOWARY, KTÓRYCH NAJDŁUŻSZY WYMIAR NIE PRZEKRACZA 80 CM
(24 - 48h od momentu skompletowania zamówienia) 

Przesyłka kurierska paletowa – 149,00 zł za przesyłkę o wadze do 1100 kg na standardowej palecie 80X120 cm.
/ WYŁĄCZNIE TOWARY, KTÓRYCH NAJDŁUŻSZY WYMIAR NIE PRZEKRACZA 120 CM
(24 - 48h od momentu skompletowania zamówienia)

PRZESYŁKI KURIERSKIE PALETOWE SĄ REALIZOWANE POPRZEZ FIRMĘ KURIERSKĄ JAS FBG lub PEKAES.
Przesyłki kurierskie są ubezpieczone i monitorowane - otrzymujesz od nas link do śledzenia przesyłki.

                jas fbg
UWAGA !!! W przypadku zamówienia o wartości powyżej kwoty 3500 zł brutto spełniającej warunki wysyłki 1 palety – transport na terenie całego kraju GRATIS.

Przesyłka kurierska FED-EX NIESTANDARDOWA – 49,00 zł za przesyłkę do 30 kg i maksymalnej długości 50 cm
( wyłącznie mozaika, listwy ceramiczne lub materiały chemii budowlanej, NIE DOTYCZY PŁYTEK i DEKORÓW ).
( realizacja 24 - 48h od momentu skompletowania zamówienia) 

 

Dostawa samochodem firmowym na terenie Tarnowa – koszt 45,00 zł.
Opcja możliwa wyłącznie po uzgodnieniu z obsługą sklepu.

Odbiór osobisty – bezpłatny.
Opcja możliwa tylko po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą sklepu.
  

Koszt dostawy  określa dostarczenie przesyłki pod wskazany w zamówieniu adres na terenie Polski, nie obejmuje natomiast wniesienia towaru do mieszkania, domu czy biura.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy prosimy o kontakt z obsługą sklepu
na adres e-mail: sklep@plytkarnia.pl
lub na numer telefonu +48 733 573074.

 

WARUNKI REALIZACJI DOSTAWY

* Przesyłki kurierskie są realizowane i ubezpieczane przez firmę JAS-FBG lub inne firmy spedycyjne wykonujące  usługę dla sklepu plytkarnia.pl zwane dalej Kurierem.

* Przesyłki dostarczane są przez Kuriera w dniach roboczych po uprzednim telefonicznym kontakcie z Klientem celem   ustalenia godziny dostarczenia.

* Klient zobowiązany jest dostosować się do ustaleń z Kurierem określających termin oraz godzinę dostarczenia        zamówienia pod wskazany adres i odebrać przesyłkę osobiście lub zapewnić jej odbiór przez osobę upoważnioną,
  po uprzednim kontakcie ze sklepem plytkarnia.pl

* Odbierający przesyłkę obowiązany jest posiadać przy sobie dokument tożsamości celem jego okazania kurierowi i  wpisania jego numeru  w liście przewozowym.

*Jeżeli Kurier nie zastanie Klienta pod adresem dostawy mimo wcześniejszego telefonicznego poinformowania Klienta, awizuje przesyłkę i wskazuje miejsce, gdzie Klient może ją odebrać.
Przesyłkę awizowaną Klient zobowiązany jest odebrać na własny koszt i własnym staraniem w terminie 2 dni roboczych od daty wystawienia awizo. Ewentualnie kurier dostarcza przesyłkę ponownie. Jednakże taka przesyłka, którą Kurier musi ponownie dostarczyć, jest płatna. Zostanie dostarczona po wpłacie kwoty drugiej dostawy na konto sklepu.

*Klient po otrzymaniu przesyłki sprawdza stan przesyłki (ew. uszkodzenia) i zgodność jej zawartości z dokumentem przewozowym. Wszelkie zastrzeżenia odnośnie stanu przesyłki muszą być opisane na liście przewozowym w obecności kuriera i opatrzone jego podpisem.

* Niezachowanie postanowień poprzedniego punktu powoduje utratę przez Klienta wszelkich roszczeń reklamacyjnych dotyczących tej przesyłki w zakresie wad jakie Klient przy dołożeniu należytej staranności, mógł wykryć przyjmując i badając przesyłkę w sposób określony w niniejszym regulaminie dostaw.

* W przypadku towarów dostarczonych na paletach należy obejrzeć je z zewnątrz, czy paleta lub pudełka nie zostały uderzone, a opakowanie nie posiada zewnętrznych uszkodzeń.

* Jeżeli stan wizualny przesyłki paletowej nie budzi zastrzeżeń Klient w liście przewozowym wpisuje: „Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia. Nie stwierdzono zewnętrznych uszkodzeń.”

* Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

 Zespół PLYTKARNIA.PL