ZAMÓWIENIA REALIZOWANE PRZEZ NASZ SKLEP MOGĄ BYĆ NADAWANE Z MAGAZYNU
SKLEPU STACJONARNEGO W TARNOWIE, MAGAZYNÓW PRODUCENTÓW ORAZ MAGAZYNÓW
NASZYCH PARTNERÓW HANDLOWYCH.
MONITOROWANIE PRZESYŁEK NADAWANYCH PRZEZ SKLEP PLYTKARNIA.PL
Numer listu przewozowego wraz z informacją jaki kurier realizuje dostawę
otrzymują Państwo w e-mailu potwierdzającym wysyłkę towaru.
Informacje na temat przesyłki można również uzyskać kontaktując się z obsługą sklepu:
MOBILE +48 733 573 074
PHONE +48 14 655 88 49
od poniedziałku do piątku w godz. 8-16.
email: sklep@plytkarnia.pl
Status przesyłki można sprawdzić za pomocą poniższych odnośników:
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kurier JAS-FBG
LIST PRZEWOZOWY - 10 cyfr
https://przesylka.jasfbg.com.pl/pubtracing.aspx
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kurier RABEN.
https://polska.raben-group.com/strefa-klienta-raben-logistics-polska/
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kurier SCHENKER
https://www.dbschenker.com/app/tracking-public/customer-search
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kurier ROHLIG SUUS
https://portal.suus.com/visibility
Zespół PLYTKARNIA.PL