Kształtka gresowa TTG35019 stanowi kompatybilny, innowacyjny element systemu FON, który został zaprojektowany z myślą o zwiększeniu orientacji przestrzennej oraz kierowaniu osób z ograniczeniami percepcji wzrokowej do bezpiecznych miejsc pokonywania przeszkód.
System fakturowy FON jest kluczowym rozwiązaniem dla osób z dysfunkcją wzroku, umożliwiając im samodzielne poruszanie się w przestrzeni publicznej. Produkt ten jest szczególnie przydatny na trasach wolnych od przeszkód w obszarach stref transferu ruchu pieszego, takich jak węzły komunikacyjne czy obiekty obsługi pasażerów. Jest także nieoceniony w miejscach potencjalnie niebezpiecznych, jak schody, oraz na obszarach o ograniczonej orientacji, np. ciągi piesze o szerokości powyżej 4 metrów.
Dla lepszego rozpoznawania oznaczeń fakturowych przez osoby z wadami wzroku, zaleca się stosowanie kontrastu barwnego pomiędzy powierzchnią posadzki a elementami oznaczeń. Kontrast barwny mierzy się poprzez porównanie współczynników odbicia światła (LRV). Produkty powinny wyraźnie odróżniać się pod względem dwóch powierzchni stycznych, co jest kluczowe dla ludzkiego oka.
Oprócz koloru, na wartość współczynnika LRV wpływają również struktura i połysk powierzchni, co dodatkowo zwiększa efektywność systemu.
RODZAJ PRODUKTU: | GRES NIESZKLIWIONY, KSZTAŁTKA DLA NIEWIDOMYCH |
PRZEZNACZENIE PRODUKTU: | OBIEKTY KOMERCYJNE, OBIEKTY PRZEMYSŁOWE |
ROZMIAR: | 30x30 cm |
DOMINUJACY KOLOR : | CZARNY |
POWIERZCHNIA: | MATOWA |
REKTYFIKACJA: | NIE |
GRUBOŚĆ: | 9 mm / 12,8 mm |
MROZOODPORNOŚĆ: | Tak |
ZASTOSOWANIE: | Na zewnątrz i wewnątrz / OUTSIDE & INSIDE |
ANTYPOŚLIZGOWOŚĆ: | r11/a |
GATUNEK: | 1 |
PAKOWANIE / KARTON: | 0,81 m2 / 9 szt |
Prosimy pamiętać, że wygląd produktów w postaci fotografii zamieszczonych na stronach sklepu może różnić się od wyglądu produktu "na żywo". To samo zdjęcie na różnych ekranach będzie wyświetlane w innej kolorystyce i nasyceniu. Zdjęcia zostały wykonane w określonych warunkach oświetleniowych, które mają istotny wpływ na wygląd prezentowanych produktów. Produkty częściowo absorbują, a częściowo odbijają światło i jego barwę. A zatem odbiór wyglądu zakupionych produktów, może być inny niż postrzeganie zamieszczonych zdjęć, nawet na skalibrowanych monitorach, gdyż niemożliwe jest odtworzenie identycznych warunków zewnętrznych. Określone cechy wyglądu produktów stara się przedstawić opis słowny, lecz odbiór opisu słownego może być subiektywny u różnych osób.