Subtelność i klasa to domeny kolekcji SILVER WISH wzorowanej na przepięknym kamieniu calacatta statuario. I tak jak nazwa pierwowzoru, tak i sama kolekcja przywodzi na myśl wspaniałe klimaty włoskiej bohemy. Grafika kamienia na płytce w formacie 29,8 × 59,8 cm jest bogata, a jednocześnie tchnie spokojem. Liczne cienkie i delikatne, szarobiałe żyłki wzoru gęsto przeplatają się ze sobą na białym tle, nadając wnętrzu wrażenie lekkości. Powierzchnia płytki o formacie 29,8 × 59,8 cm z linearną, symetryczną strukturą ceramicznych lameli tonuje kolekcję i nadaje jej regularności. Satynowe wykończenie płytek wzmacnia efekt kamienia, a grafitowa listwa podkreśla kolor i delikatność żyłek. Mozaika, na której projektant połączył satynową biel, spinając ją kamiennym motywem, to efekt dekoracyjny, który osadza kolekcję wśród najchętniej wybieranych. Do całości dodano płytki gresowe o fakturze jasnego drewna – ułożone w jodełkę nadadzą łazience francuskiego looku. Doskonałym uzupełnieniem dla kolekcji SILVER WISH będą dodatki w kolorze gołębim, zimnego błękitu czy szampana. Utrzymają one elegancki, arystokratyczny klimat pomieszczenia.
INSPIRACJA: | STONE / KAMIEŃ |
RODZAJ PRODUKTU: | PŁYTKA ŚCIENNA / GLAZURA ŚCIENNA |
PRZEZNACZENIE PRODUKTU: | ŁAZIENKA / KUCHNIA |
ROZMIAR: | 29,8x59,8 cm |
DOMINUJACY KOLOR : | BIAŁY |
POWIERZCHNIA: | STRUKTURA |
REKTYFIKACJA: | TAK |
MROZOODPORNOŚĆ: | Nie |
ZASTOSOWANIE: | Wewnątrz / INSIDE |
GATUNEK: | 1 |
PAKOWANIE / KARTON: | 1,25 m2 / 7 szt |
Prosimy pamiętać, że wygląd produktów w postaci fotografii zamieszczonych na stronach sklepu może różnić się od wyglądu produktu "na żywo". To samo zdjęcie na różnych ekranach będzie wyświetlane w innej kolorystyce i nasyceniu. Zdjęcia zostały wykonane w określonych warunkach oświetleniowych, które mają istotny wpływ na wygląd prezentowanych produktów. Produkty częściowo absorbują, a częściowo odbijają światło i jego barwę. A zatem odbiór wyglądu zakupionych produktów, może być inny niż postrzeganie zamieszczonych zdjęć, nawet na skalibrowanych monitorach, gdyż niemożliwe jest odtworzenie identycznych warunków zewnętrznych. Określone cechy wyglądu produktów stara się przedstawić opis słowny, lecz odbiór opisu słownego może być subiektywny u różnych osób.