MASTERSTONE WHITE POLER 119,7x119,7
Gres wielkoformatowy 120x120 cm ze względów bezpieczeństwa
nie może być łączony w palecie z produktami w innym formacie.
Do standardowego kosztu dostawy doliczany jest koszt palety 120x120 cm w wysokości 160,00 pln.
Przy składaniu zamówienia system sklepu nie pozwala na konfigurację
zamówienia płytek 120x120 cm wraz z innymi formatami.
Prosimy o złożenie dodatkowego zamówienia lub kontakt z obsługą sklepu.
- Obserwuj produkt:
- Dodaj recenzję:
- Kod: CR5903313317085
- Producent: CERRAD
- Kod producenta: 5903313317085
- Waga: 20 kg
- Dostępność: Jest
-
- Czas realizacji: 3-7 dni
-
Historia ceny
Najniższa cena 30 dni przed obniżką: 239,90 zł brutto
- 299,90 zł 229,90 zł / m2
- m2
-
Płatność przelewem, Paynow [ BLIK I Przelewy Pay-by-link I Karta płatnicza VISA, MASTERCARD I Karta kredytowa I Google pay I Apple Pay ]
⚪ Cerrad Masterstone White 119,7×119,7 cm – gres polerowany wielkoformatowy
Wielkoformatowy Cerrad Masterstone White 119,7×119,7 cm w wersji polerowanej zachwyca subtelnym połyskiem i marmurową elegancją. Jasny odcień bieli i delikatne żyłkowanie tworzą efekt luksusu i przestrzeni – idealny wybór do dużych salonów, holi i przestrzeni komercyjnych.
Parametry techniczne:
-
Typ: gres szkliwiony polerowany
-
Kolor: White
-
Wymiary: 119,7×119,7 cm
-
Rektyfikacja: tak
-
Mrozoodporność: tak
Informacje o bezpieczeństwie produktu Informacje o producencie
| INSPIRACJA: | STONE / KAMIEŃ |
| RODZAJ PRODUKTU: | GRES SZKLIWIONY |
| PRZEZNACZENIE PRODUKTU: | ŁAZIENKA / KUCHNIA, SALON / TARAS |
| ROZMIAR: | 119.7x119.7 cm |
| DOMINUJACY KOLOR : | BIAŁY |
| POWIERZCHNIA: | POLEROWANA |
| REKTYFIKACJA: | TAK |
| MROZOODPORNOŚĆ: | Tak |
| KLASA ŚCIERALNOŚCI: | PEI 4 |
| GATUNEK: | 1 |
Prosimy pamiętać, że wygląd produktów w postaci fotografii zamieszczonych na stronach sklepu może różnić się od wyglądu produktu "na żywo". To samo zdjęcie na różnych ekranach będzie wyświetlane w innej kolorystyce i nasyceniu. Zdjęcia zostały wykonane w określonych warunkach oświetleniowych, które mają istotny wpływ na wygląd prezentowanych produktów. Produkty częściowo absorbują, a częściowo odbijają światło i jego barwę. A zatem odbiór wyglądu zakupionych produktów, może być inny niż postrzeganie zamieszczonych zdjęć, nawet na skalibrowanych monitorach, gdyż niemożliwe jest odtworzenie identycznych warunków zewnętrznych. Określone cechy wyglądu produktów stara się przedstawić opis słowny, lecz odbiór opisu słownego może być subiektywny u różnych osób.