MASTERSTONE WHITE MAT 59,7x59,7
Płytka gresowa Cerrad Masterstone White 59,7x59,7 cm to elegancka propozycja inspirowana naturalnym marmurem, idealna do nowoczesnych i klasycznych aranżacji wnętrz.
- Obserwuj produkt:
- Dodaj recenzję:
- Kod: CR5903313315272
- Producent: CERRAD
- Kod producenta: 5903313316880
- Waga: 21.18 kg
- Dostępność: Jest
-
- Czas realizacji: 3-5 dni
-
Historia ceny
Najniższa cena 30 dni przed zmianą: 91,90 zł brutto
- 119,90 zł 91,91 zł / m2
- m2
-
Płatność przelewem, Paynow [ BLIK I Przelewy Pay-by-link I Karta płatnicza VISA, MASTERCARD I Karta kredytowa I Google pay I Apple Pay ]
Cerrad Masterstone White 59,7×59,7 cm – gres szkliwiony matowy
Cerrad Masterstone White 59,7×59,7 cm to elegancka płytka gresowa inspirowana naturalnym marmurem o jasnym, delikatnie kremowym tonie. Subtelne żyłkowanie w odcieniach bieli i beżu nadaje wnętrzom świeżości oraz optycznie je powiększa. Idealna propozycja do nowoczesnych i klasycznych aranżacji – od minimalistycznych salonów po eleganckie łazienki.
Płytka wykonana z gresu szkliwionego cechuje się wysoką trwałością i odpornością na ścieranie, wilgoć i zmiany temperatury. Dzięki temu można ją stosować zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz pomieszczeń.
Zastosowanie: ściana i podłoga, wnętrza i tarasy
Płytka Masterstone White to idealny wybór do jasnych przestrzeni, w których liczy się czystość, lekkość i harmonia.
Informacje o bezpieczeństwie produktu Informacje o producencie
| INSPIRACJA: | STONE / KAMIEŃ |
| RODZAJ PRODUKTU: | GRES SZKLIWIONY |
| ROZMIAR: | 59.7x59.7cm |
| DOMINUJACY KOLOR : | BIAŁY |
| POWIERZCHNIA: | MATOWA |
| REKTYFIKACJA: | TAK |
| MROZOODPORNOŚĆ: | Tak |
| KLASA ŚCIERALNOŚCI: | PEI 4 |
| ANTYPOŚLIZGOWOŚĆ: | R9 |
| GATUNEK: | 1 |
Prosimy pamiętać, że wygląd produktów w postaci fotografii zamieszczonych na stronach sklepu może różnić się od wyglądu produktu "na żywo". To samo zdjęcie na różnych ekranach będzie wyświetlane w innej kolorystyce i nasyceniu. Zdjęcia zostały wykonane w określonych warunkach oświetleniowych, które mają istotny wpływ na wygląd prezentowanych produktów. Produkty częściowo absorbują, a częściowo odbijają światło i jego barwę. A zatem odbiór wyglądu zakupionych produktów, może być inny niż postrzeganie zamieszczonych zdjęć, nawet na skalibrowanych monitorach, gdyż niemożliwe jest odtworzenie identycznych warunków zewnętrznych. Określone cechy wyglądu produktów stara się przedstawić opis słowny, lecz odbiór opisu słownego może być subiektywny u różnych osób.