TILIAN to przede wszystkim rozmaitość doskonale skomponowanych faktur w stonowanej kolorystyce. Punktem wyjścia dla kolekcji jest oryginalna grafika kamienia o nasyconym wzorze. Bazą jest płytka gresowa w formacie kwadratu 59,8 × 59,8 cm, której niezwykły kamienny rysunek jest bardzo naturalny, a jednocześnie wyróżniający się. Z odcieniami szarości, drobnymi kamyczkami i strukturą żył tworzy powierzchnię o przeróżnych tonacjach. Zestawiona jest z białą płytką o strukturze, którą tworzą gęste, ceramiczne pasy (29,8 x 59,8 cm) oraz gładką, białą płytką podstawową o satynowej powierzchni. Dekoracyjny sznyt nadaje kolekcji mozaika, gdzie białe elementy podkreślone są kamiennym motywem. Kolekcję uzupełnia grafitowa matowa listwa (1 × 59,8 cm). Siłą kolekcji są jest różnorodność wzorów i faktur, które mogą być zestawiane ze sobą w różny sposób. Ta rozmaitość jest doskonałym tłem dla stonowanych, gładkich dodatków w monochromatycznych kolorach i pozwoli osiągnąć efekt intrygującego wnętrza.
INSPIRACJA: | STONE / KAMIEŃ |
RODZAJ PRODUKTU: | GRES SZKLIWIONY |
PRZEZNACZENIE PRODUKTU: | ŁAZIENKA / KUCHNIA, SALON / TARAS |
ROZMIAR: | 59,8x59,8 cm |
DOMINUJACY KOLOR : | SZARY |
POWIERZCHNIA: | MATOWA |
REKTYFIKACJA: | TAK |
MROZOODPORNOŚĆ: | Tak |
ZASTOSOWANIE: | Na zewnątrz i wewnątrz / OUTSIDE & INSIDE |
KLASA ŚCIERALNOŚCI: | PEI 4 |
GATUNEK: | 1 |
PAKOWANIE / KARTON: | 1,07 m2 / 3 szt |
Prosimy pamiętać, że wygląd produktów w postaci fotografii zamieszczonych na stronach sklepu może różnić się od wyglądu produktu "na żywo". To samo zdjęcie na różnych ekranach będzie wyświetlane w innej kolorystyce i nasyceniu. Zdjęcia zostały wykonane w określonych warunkach oświetleniowych, które mają istotny wpływ na wygląd prezentowanych produktów. Produkty częściowo absorbują, a częściowo odbijają światło i jego barwę. A zatem odbiór wyglądu zakupionych produktów, może być inny niż postrzeganie zamieszczonych zdjęć, nawet na skalibrowanych monitorach, gdyż niemożliwe jest odtworzenie identycznych warunków zewnętrznych. Określone cechy wyglądu produktów stara się przedstawić opis słowny, lecz odbiór opisu słownego może być subiektywny u różnych osób.