Seria płytek gresowych NOWA GALA Quarzite to kolekcja płytek ceramicznych gresowych, które charakteryzują się wysoką jakością i estetyką. Płytki te są dostępne w różnych formatach i kolorach, dzięki czemu można je dopasować do każdego wnętrza. Nowa Gala Quarzite to płytki o naturalnym wyglądzie, które doskonale imitują kamień naturalny. Są barwione w masie, a co za tym idzie bardzo odporne na uszkodzenia mechaniczne, plamy i ścieranie. Płytki gresowe Quarzite są również mrozoodporne, dzięki czemu można je stosować zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynków.
Kolekcja Quarzite obejmuje płytki podłogowe oraz stopnice. Płytki podłogowe i stopnice są dostępne w formatacie 30x30 cm. Płytki gresowe Quarzite są dostępne w różnych kolorach, w tym:
Gres Quarzite występuje również w wersji pogrubionej 12 mm do układania na powierzchniach narażonych na duże obciążenia. W grubości 12 mm znajdziemy 2 kolory Quarzite 01 biały 30x30x1,2 cm oraz Quarzite 12 jasnoszary 30x30x1,2 cm. Znajdują one zastosowanie w halach przemysłowych, salach sprzedaży marketów i dyskontów, magazynach, i wszędzie tam, gdzie występuje konieczność zastosowania płytek o wysokiej odporności mechanicznej.
RODZAJ PRODUKTU: | GRES BARWIONY W MASIE |
PRZEZNACZENIE PRODUKTU: | ŁAZIENKA / KUCHNIA, SALON / TARAS, OBIEKTY KOMERCYJNE |
ROZMIAR: | 30x30 cm |
DOMINUJACY KOLOR : | CZARNY |
POWIERZCHNIA: | MATOWA |
REKTYFIKACJA: | NIE |
MROZOODPORNOŚĆ: | Tak |
ZASTOSOWANIE: | Na zewnątrz i wewnątrz / OUTSIDE & INSIDE |
ANTYPOŚLIZGOWOŚĆ: | R10 |
GATUNEK: | 1 |
PAKOWANIE / KARTON: | 1,17 m2 / 13 szt |
Prosimy pamiętać, że wygląd produktów w postaci fotografii zamieszczonych na stronach sklepu może różnić się od wyglądu produktu "na żywo". To samo zdjęcie na różnych ekranach będzie wyświetlane w innej kolorystyce i nasyceniu. Zdjęcia zostały wykonane w określonych warunkach oświetleniowych, które mają istotny wpływ na wygląd prezentowanych produktów. Produkty częściowo absorbują, a częściowo odbijają światło i jego barwę. A zatem odbiór wyglądu zakupionych produktów, może być inny niż postrzeganie zamieszczonych zdjęć, nawet na skalibrowanych monitorach, gdyż niemożliwe jest odtworzenie identycznych warunków zewnętrznych. Określone cechy wyglądu produktów stara się przedstawić opis słowny, lecz odbiór opisu słownego może być subiektywny u różnych osób.