Ścienne płytki obiektowe RAKO COLOR ONE.
Jednokolorowe płytki ścienne COLOR ONE stanowią spektrum 12 intensywnych i 12 neutralnych kolorów,
pozwalających na swobodne kreowanie przestrzeni z wykorzystaniem okładzin ceramicznych.
Płytki ścienne seria COLOR ONE to 24 błyszczące oraz 24 matowe płytki w rozmiarach 15x15, 20x20 i 20x40 cm (łącznie mamy do dyspozycji 144 kompatybilne płytki ścienne).
Wybrane kolory występują również w formacie 30x60 i 30x90 cm.
Kolorystyka płytek COLOR ONE wzorowana jest na palecie kolorów RAL Design
Karta kolorów RAL Design została wprowadzona do systemu doboru kolorów RAL w roku 1993. Kolory te są przeznaczone dla projektantów, reklamodawców i architektów.
Oryginalny panel barwny RAL Design posiada łącznie 1825 kolorów.
Tabela kolorów RAL Design wykorzystuje 7-cyfrowe liczby jako kluczowy znak dla każdego z kolorów.
Barwy płytek serii COLOR ONE możemy określić również przy pomocy uproszczonego wzornika RAL Classic stosowanego na potrzeby przemysłu. W panelu RAL Classic występuje 213 kolorów.
Lista kolorów RAL Classic.
Ze względu na technologię uzyskania koloru płytek w procesie wypalania podaną kolorystykę należy traktować jako wzorcową dla poszczególnych rodzajów płytek ceramicznych.
INSPIRACJA: | MONOCOLOR |
RODZAJ PRODUKTU: | PŁYTKA ŚCIENNA / GLAZURA ŚCIENNA |
PRZEZNACZENIE PRODUKTU: | ŁAZIENKA / KUCHNIA, OBIEKTY KOMERCYJNE |
ROZMIAR: | 15x15 cm |
DOMINUJACY KOLOR : | ŻÓŁTY |
POWIERZCHNIA: | POŁYSK |
REKTYFIKACJA: | NIE |
GRUBOŚĆ: | 6 mm |
MROZOODPORNOŚĆ: | Nie |
ZASTOSOWANIE: | Wewnątrz / INSIDE |
KOLOR RAL: |
|
GATUNEK: | 1 |
PAKOWANIE / KARTON: | 1,00 m2 / 44 SZT |
Prosimy pamiętać, że wygląd produktów w postaci fotografii zamieszczonych na stronach sklepu może różnić się od wyglądu produktu "na żywo". To samo zdjęcie na różnych ekranach będzie wyświetlane w innej kolorystyce i nasyceniu. Zdjęcia zostały wykonane w określonych warunkach oświetleniowych, które mają istotny wpływ na wygląd prezentowanych produktów. Produkty częściowo absorbują, a częściowo odbijają światło i jego barwę. A zatem odbiór wyglądu zakupionych produktów, może być inny niż postrzeganie zamieszczonych zdjęć, nawet na skalibrowanych monitorach, gdyż niemożliwe jest odtworzenie identycznych warunków zewnętrznych. Określone cechy wyglądu produktów stara się przedstawić opis słowny, lecz odbiór opisu słownego może być subiektywny u różnych osób.